Dok nadležni u Telenoru svoju odluku o podizanju cena usluga mobilne telefonije za 6,93 odsto od 9. decembra pravdaju rastom troškova poslovanja, stručna javnost to gleda kao odgovor kompanije na inflatorni udar, dok potrošači smatraju da je to novi namet na njihova pleća, donet bez valjanog ekonomskog osnova.
Telenor je naime ovih dana putem sms poruke, svoje korisnike obavestio o povećanju cena usluga u mobilnoj telefoniji, što predstavlja novo poskupljenje sa kojim se suočavaju građani u Srbiji nakon što su prethodno skočile cene mnogih prehrambenih namirnica.
Drugi mobilni operatori u Srbiji pak nemaju nameru da, bar u ovom trenutku, slede primer svog konkurenta.
– Telekom Srbija ne planira korekcije cena svojih usluga u skorije vreme
– Sa dolaskom A1 brenda na tržište Srbije najavili su da se postojeće cene proizvoda i usluga neće menjati. A1 Srbija za sada nema u planu korekcije cena.
Ekonomista Milan R. Kovačević smatra da je poskupljenje koje je najavio Telenor u stvari odgovor na inflatorni udar.
Predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Srbije Petar Bogosavljević smatra da ne postoji nijedan ekonomski rezon za poskupljenje usluga mobilne telefonije.