Naslovna Dogadjaj Humanitarna akcija WakeUpCall za pomoć najugroženijima

Humanitarna akcija WakeUpCall za pomoć najugroženijima

PODELI
Foto: ekapija

U novonastaloj situaciji izazvanoj širenjem virusa COVID-19, Marketing mreža, u saradnji sa donatorima-kompanijama MARS, Imlek, Jaffa Crvenka, Mioni, Delta Holding, Marbo Product, Knjaz Miloš, Mlekara Šabac i Chameleon Ruma, pokrenula je humanitarnu akciju #WakeUpCall za pomoć najugroženijim kategorijama stanovništva.


Kako je saopšteno iz Marketing mreže, u okviru akcije donirano je oko 2.000 paketa pomoći samohranim roditeljima i porodicama bez primanja, kao i beskućnicima u Beogradu i okolini. Paketi pomoći sadrže više od 15 različitih prehrambenih artikala, koje volonteri svakodnevno dele najugroženijima.


– Odmah po proglašenju vanrednog stanja smatrali smo da treba reagovati i uraditi nešto konkretno za zajednicu u kojoj živimo i poslujemo. Pozvali smo advertising industriju u Srbiji na zajedničko delovanje u cilju pomoći najugroženijoj grupi stanovništva. Vrlo brzo, našem pozivu odazvale su se kompanije, koje su pokazale humanost i solidarnost na delu. Društvena odgovornost ne sme da bude samo trend o kome se priča, već dužnost i obaveza svih nas – rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže.


Ona je dodala da je želja da #WakeUpCall akcijom pokrenu talas humanosti, pomognu najugroženijima, ali i da inspirišu kompanije da pokažu koliko je važno da se oslonimo jedni na druge u teškim situacijama.
Humanitarnu akciju #WakeUpCall podržalo je socijalno udruženje Banka hrane Beograd.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here