Naslovna Srbija (Ne)bezbednost na pružnim prelazima – jesu li krive rampe ili vozači?

(Ne)bezbednost na pružnim prelazima – jesu li krive rampe ili vozači?

PODELI
Foto: Ilustracija
Sudari vozova i drumskih vozila, ali i nesreće u kojima su pešaci na pruzi gubili živote obeleže svaku, pa i ovu godinu. A da li su vozači svesni sopstvene odgovornosti, opasnosti i potrebe za poštovanjem znakova proveravali smo na terenu.

Interesantno je da vozači podstaknuti nesrećama o kojima se prethodnih dana pisalo u medijima, uglavnom smatraju da su slične uzrokovane nepažnjom vozača, a kako kažu čak i kada je rampa podignuta dobro pogledaju pre nego pređu prugu.

Statistike takođe potvrđuju da su upravo vozači drumskih vozila, svojom nepažnjom, najčešći izazivači nezgoda, a čak i tamo gde ne postoje rampe prelazi su obeleženi Andrejinim krstom i ostalom signalizacijom.

BAHATI VOZAČ AUTOBUSA napravio prekršaj koji je mnoge mogao DA KOŠTA ŽIVOTA (VIDEO)

“Sve statistike u proteklih desetak godina pokazuju da je oko 95 odsto nesreća na putnim prelazima uzrok i posledica nepažnje i neodgovorne vožnje i ponašanja vozača drumskih vozila i drugih učesnika u drumskom saobraćaju”, istakao je ranije direktor Medija centra “Železnica Srbije” Nenad Stanisavljević

Ipak, greške se dešavaju na obe strane, kao i kvarovi na električnim rampama. Zato i kada je rama uspravna zaustavljanje je obavezno, a znak STOP je još samo jedan od onih koji nas na to podsećaju.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here