Javno preduzeće „Pošta Srbije“ saopštilo je danas da je pokrenulo projekat onlajn bezbednosti koji ima za cilj edukaciju građana u vezi sa prepoznavanjem i zaštitom od prevara u digitalnom okruženju.
„Pošta je ovim projektom postala jedna od prvih kompanija u zemlji koja je na proaktivan način pristupila problemu rastućeg broja pokušaja onlajn prevara čija su meta korisnici različitih usluga“, navodi se u saopštenju.
Dodaje se da, imajući u vidu da sa razvojem internet poslovanja raste i broj prevara kojima počinioci pokušavaju da različitim metodama zloupotrebe lične i bankovne podatake građana, cilj ovog projekta „Pošte Srbije“ kao društveno odgovorne kompanije je da edukuje i pomogne građanima u domenu prepoznavanja i zaštite od prevarnih pokušaja.
Zbog toga je, kako se navodi, pokrenuta nova stranica na korporativnom sajtu“Pošte Srbije“ pod nazivom „Onlajn bezbednost“, na kojoj su detaljno opisane i ilustrovane tipične onlajn prevare, dati su odgovori na to kako korisnici da prepoznaju da su meta pokušaja prevare i kako da se zaštite.
Data su i uputstva kako i kome građani da se obrate ukoliko primete pokušaj onlajn prevare, ili su bili njegova meta.