Kompanija Total Serbia, u saradnji sa Francuskom ambasadom u Republici Srbiji, najavila je nastavak prošlogodišnje kampanje – “Na putu za bezbednost dece u saobraćaju”, saopšteno je u utorak, 11. decembra u rezidenciji francuskog ambasadora.
Korišćenjem vizuelne demonstracije i kartica pitalica, TOTAL QUARTZ robota maskote i interaktivne igre na tabletu, posebno kreirane za ovu priliku, ove godine 54 škole širom zemlje biće posećene u okviru ove kampanje. Tako će više od 7.000 dece učestvovati u edukativnom programu na zabavan i interaktivan način, s ciljem da se upoznaju s pravilima u saobraćaju.
Ciljna grupa, kako je rečeno, ove društveno odgovorne kampanje, jesu deca prvog i drugog razreda osnovne škole, koja spadaju među najugroženije kategorije kada je bezbednost u saobraćaju u pitanju, i čije znanje o ponašanju u saobraćaju je potrebno proširiti.
Frederik Mondoloni, ambasador Francuske u Republici Srbiji, za eKapiju kaže da je glavni cilj ove kampanje edukacija dece o ponašanju u saobraćaju kroz igru, kao i da se privuku druge kompanije koje bi se uključile u društveno odgovorne projekte.
– Želimo da ohrabrimo druge kompanije da svoje društveno odgovorno poslovanje podignu na viši nivo. Sigurnost u saobraćaju i sigurnost dece je jako bitna tema za nas. To je razlog zbog koga je Francuska učestvovala prošlog septembra, po drugi put, na godišnjem seminaru koji se održava u Subotici i koji je organizovalo srpsko Ministarstvo unutrašnjih poslova, a ove godine na seminaru imaćemo dva eksperta iz Francuske – izjavio je Mondoloni.
Almila Aćan Kahvečioglu, generalna direktorka kompanije Total Serbia za eKapiju kaže da je izuzetno zadovoljna iskustvima od prošle godine i da je ove godine, kampanja proširena na osnovne škole na nivou cele zemlje a da su neke škole čak i tražile da budu obuhvaćene ovom kampanjom.
– Kada smo pokrenuli kampanju prošle godine, bilo je pomalo frustrirajuće, jer nismo znali kako će deca reagovati. Zato smo se fokusirali na škole u Beogradu i okolini Beograda, a ne na celu zemlju. Iskustva su, međutim, pokazala da deca veoma lepo prihvataju ovaj način učenja, te smo odlučili da ovogodišnja kampanja bude na nacionalnom nivou.

Igranje blizu saobraćajnice, kada postoji opasnost da dete potrči za loptom ili jednostavno, tokom igre, ne primeti automobil koji prolazi jako blizu kao i pojam uslovnog zelenog svetla za vozače, kada mališanima često nije jasno kako je moguće da je dozvoljeno kretanje automobilima iako je i njima, kao pešacima, upaljeno zeleno svetlo.