INĐIJA – Povodom olujnog nevremena koji je napravio materijalne štete na građevinskim objektima, poljoprivrednim usevima i motornim vozilima na teritoriji opštine Inđija, Krizni štab opštine Inđija doneo je odluku o mogućnošću prijave štete i formiranju Komisije koja će istu utvrditi.
Prijava štete, na propisanim obrascima, može se izvršiti na sledeći način:
-elektronskim putem slanjem obrazaca i dokumenata na mejl adresu [email protected];
-na šalteru broj 15 šalter sale Opštine Inđija, Ulica cara Dušana 1, Inđija;
-Agenciji za ruralni razvoj opštine Inđija(za poljoprivredne useve), Ulica Vojvode Stepe 48, Inđija, -prostorijama mesnih zajednica.
Obrasci koje je neophodno popuniti su:
-obrazac PRIJAVA ŠTETE,
-obrazac IZJAVA O OSIGURANjU.
U okviru obrasca „Prijava štete“ navedeno je šta je sve neophodno pripremiti, a to su dokazi štete(fotografije i račun o kupovini građevinskog materijala), fotokopija ili očitana lična karta, fotokopija tekućeg računa, potvrda o aktivnom statusu, prva i druga strana Izvoda iz Registra poljoprivrednih gazdinstava. Rok za podnošenje prijave je sreda, 2. avgust.
Napominjemo da prijava štete ne znači sigurnu isplatu, već evidentiranje nastalih šteta. Da li će se i u kojoj meri vršiti nadoknada štete, znaćemo u narednom periodu nakon sastanaka sa predstavnicima pokrajinskih i republičkih institucija, piše u saopštenju.