Naslovna Magazin Zdravlje Uključi se u akciju: NE za plastične kese, DA za Nudror

Uključi se u akciju: NE za plastične kese, DA za Nudror

PODELI

Podatak da svakog dana jedno dete u Srbiji oboli od raka, a svake nedelje jedno dete umre od te bolesti sam po sebi je dovoljno velik motiv da se Grupa Univerexport uključi u napore Nudrora – nacionalnog udruženja za decu obolelu od raka i humanitranom aktivnošću utiče na poboljšanje
uslova života obolele dece i njihovih najbližih.

Od 26. jula do 26. avgusta Univerexport zajedno sa svojim potrošačima ima priliku da kaže „Recite NE plastičnoj kesi i nešto dobro će da se desi“. Kampanja u trajanju od jednog meseca podrazumeva da za svaki račun na kome nije plastična kesa Univerexport donira 2 dinara udruženju Nurdor.


Na taj način Univerexport ostaje u okvirima usvojene Evropske strategije koja podrazumeva smanjenje upotrebe plastičnih kesa kao meru smanjenja zagađenja životne okoline, a istovremeno čini i nešto mnogo veće i značajnije s obzirom na to da su u pitanju ljudski životi. Procenat izlečenja kod dece je mnogo veći nego kod odraslih i ovo je prilika da se dodatnim osvešćenjem društva u celini, empatiji ka drugima, pravim društveno odgovornim poslovanjem utiče na što bolje ishode ove bolesti.
U ovom momentu su svi veći trgovinski lanci uveli naplatu potrošačkih kesa, prvi su se pridlužili inicijativi i Evropskoj regulativi i svojevrsna su vodilja u toj priči i manjim radnjama i trgovcima i podstrek da ova priča zaživi na pravi način i da se naši potrošači naviknu na tu novinu.

U Univerexport-u će potrošačke kese u narednom periodu koštati 2 dinara, a svi potrošači će tokom promotivnog perioda od tri dana (23, 24, 25. jul) biti u prilici da za uslov kupovine viši od 999 dinara ostvare pravo na besplatan Univerexport ceger.
Ceger će kasnije moći sa sobom da nose u kupovinu i da ne korišćenjem i ne kupovinom plastičnih kesa učine dobro delo za mališane kojih je, nažalost, u Srbiji svakim danom sve više.

Kroz maloprodajne objekte Grupe Univerexport: Univerexport i Trgopromet dnevno prođe oko
100.000 potrošača i namera ove kampanje i velika želja svih zaposlenih u Grupi Univerexport jeste da se što više njih opredeli za pomoć Nurdoru.
Univerexport je najveći domaći maloprodajni lanac, sa razgranatom mrežem prodajnih objekata u svim većim i manjim opštinskim centrima Vojvodine, i u Beogradu.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here