Naslovna Vojvodina Za razvoj turizma u Vojvodini 28 miliona dinara: OŽIVLJAVA HOTEL “SREM”

Za razvoj turizma u Vojvodini 28 miliona dinara: OŽIVLJAVA HOTEL “SREM”

PODELI

Ukupno 28 miliona dinara raspoređeno na 14 lokalnih samouprava biće uloženo u projekte od značaja za razvoj turističkog potencijala Vojvodine. Sredstva je obezbedio pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam.

Od bogatog kulturno-istorijskog nasleđa, pa sve do jedinstvenih prozivoda i nezaboravnog doživljaja. Vojvodina i te kako ima šta da ponudi turistima. Za poboljšanje i modernizaciju turističkih potencijala, bespovratna sredstva lokalne samouprave iskoristiće na različite načine.

“Od Sekretarijata smo dobili 2 miliona i 300 hiljada dinara, koji će biti iskorišćeni sa sanaciju hotela “Srem”. To je jedini hotel u našem gradu u javnoj svojini. Zaista se trudimo da potencijale grada razvijamo, ali ono što nam nedostaje su smeštajni kapaciteti”, kazala je Svetlana Milovanović, zamenica gradonačelnika Sremske Mitrovice.

“Grad Zrenjanin je dobio 2 miliona i 600 dinara i sredstva će biti utrošena za turistički imobilijer. To su tezge, kućice i klupe, koje će služiti gradu Zrenjaninu za održvanje mnogobrojnih manifestacija”, saopštio je Duško Radišić, pomoćnik gradonačelnika Zrenjanina.

“Ovoga puta je u pitanju Muzej Tera, odnosno dokumentarni centar i suvenirnica koji su nerazdvojni deo ove institucije, i veoma smo zahvalni na tome jer svaka podrška u razvoju ove institucije nama puno znači”, izjavila je Stanislava Hrnjak, predsednica Skupštine Kikinde.

Svaka investicija u kongresni, manifestacioni i zdravstveni turizam višestruko se vrati, često 7 do 13 puta, te ovi oblici turizma donose najveći privredni rast Vojvodini, istakao je resorni sekretar, i dodao da bi ih trebalo podsticati. Izgradnja novih banja je jedan od načina.

“Uradili smo studiju banjološkog potencijala, Vojvodina poseduje najkvlitetnije vode, blato ali i tri vazdušne banje, kakve nemaju konkureciju u svetu. Imamo vodu koja u sebi sadrži litijum, određeni deo radioaktivnih elemenata, koji u sebi sadrže takve koncentracije magnezijuma da mogu pravo iz naše vojvođanske zemlje da odu u bilo koju apoteku ili banju i da se ne postidimo toga”, izjavio je Ivan Đoković, Pokrajinski sekretar za privredu i turizam.

Izgradnja turističkog brenda Vojvodine, povezivanje poljoprivrede i turizma, kao i podsticanje zapošljavanja, najvažniji su planovi resornog sekreatarijata, a cilj strategije razvoja turizma Vojvodine koja će uskoro biti implementirana jeste da Vojodina postane konkuretna regija Toskani i Bordou.

 

* Vest objavljena u sklopu projekta koji je sufinansiran iz budžeta AP Vojvodina. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove Pokrajinskog sekretarijata za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama, koji je dodelio sredstva.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here